Livrare

Informatii suplimentare

Care este aria de livrare a produselor?

Livrarea produselor se va face oriunde in tara (Romania). Liz Retus SRL-D isi rezerva dreptul sa efectueze confirmarea comenzilor inainte de onorarea lor prin contactarea clientilor.

Care sunt modalitatile de livrare?

Produsele vor fi livrate prin curier (FanCourier), plata acestuia revenind in atributiile clientului. Doar in cazul in care Liz Retus SRL-D notifica/afiseaza pe site/ Facebook o campanie prin care clientii vor beneficia de transport gratuit, plata acestuia va reveni in atributiile Liz Retus SRL-D.

Produsele pot fi expediate in afara ariei de livrare (Romania) ?

Nu. Din pacate expedierea produselor de catre Liz Retus SRL-D se va desfasura doar pe teritoriul Romaniei.

Care este costul livrarii ?

Costul livrarii este de 25 RON pentru comenzile mai mici de 399 RON. Pentru comenzi ce depasesc aceasta suma, livrarea se va face in mod gratuit. Contravaloarea transportului va fi suportata integral de catre Liz Retus SRL-D.

servicii-transport-tiar-studio-romania

Comenzi si retururi

Cand pot face retur?

Puteti face retur in urmatoarele conditii:
a. Cererea de returnare pentru oricare din situatiile prevazute mai sus are data de expediere a notificarii intentiei de returnare care depaseste perioada de 15 zile calculata din ziua livrarii comenzi.
b. In cazul in care produsele returnate nu sunt in aceeasi stare in care au fost livrate (prezinta semne de purtare sau alte defecte care nu au fost inregistrate in momentul livrarii).

Care sunt datele de care aveti nevoie pentru a aproba o cerere de retur?

Pentru a putea accepta o cerere de retur avem nevoie de un email din partea dumneavostra care sa contina urmatoarele informatii:
– Numarul comenzii;
– Numele produsului returnat;
– Datele contului bancar in care vor fi livrati banii

Cum se returneaza sumele platite?

Returnarea sumei aferenta returului se face numai prin transfer bancar in conturile bancare indicate de Client in format IBAN. Nu se fac returnari in numerar, posta, sau ramburs..

Cum procedez in cazul in care marimea aleasa este una nepotrivita?

In majoritatea cazurilor, produsele care nu vi se potrivesc ca marime pot fi inlocuite cu produse identice pe marimea solicitata de dvs.
In aceasta situatie nu se aplica restituirea contravalorii produselor. Returul pentru inlocuirea marimii este acceptat o singura data. Nu se inlocuiesc produsele dintr-un model cu produse din alt model.
In anumite cazuri ne rezervam dreptul de a refuza inlocuirea produselor care nu se potrivesc ca marime, conform OUG 130/2000 art. 10 lit. c
Daca doriti sa schimbati produsul cu o alta culoare/marime, va rugam sa ne contactati in prealabil prin email la adresa asistenta.clienti@tiarstudio.ro in care veti specifica foarte clar numarul comenzii, numele dvs si produsul pe care il doriti la schimb. Orice schimb de produs se poate face doar in limita stocului disponibil.